ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ
МЕНЮ: 23.02.22. СНІДАНОК: капуста тушкована (60/80 гр.), курка по- італійськи (45/60 гр.), каша ячна в'язка (80/100 гр.), чай (120/160 гр.), хліб (30/30 гр.), яблуко (60/80 гр.) ОБІД: ікра буряково - моркв'яна (45/60 гр.), хліб (30/30 гр.), борщ український (150/200 гр.), паличка куряча (60/80гр), компот з сухофруктів (120/160 гр). ПОЛУДЕНОК: запіканка рисоо- сирна зі сметаною (115/150гр.), сік фруктовий (120/180 гр.)

воскресенье, 5 апреля 2020 г.

Заняття онлайн


Заняття з розвитку мовлення в молодшій логопедичній групі 
Тема: Слухання казки В.Сухомлинського «Сонце та сонечко»
Відео ТУТ 
Мета : Зв’язне мовлення: Вчити переказувати казку
Словникова робота: Вчити добирати до іменника якісні прикметники (яскраве, тепле, променисте, добре, світле, гаряче), активізувати словниковий запас дітейдіє словами доконаного виду (трапилась, стало, прокинулась, позіхнула, визирнула).
Звукова культура мовлення: Розвивати звукову виразність мовлення, закріпити навички діафрагмального дихання, автоматизувати звук [Ж] шляхом промовляння складових рядів у поєднанні з рухами, розвивати почуття ритму, слухову увагу.
Сприяти формуванню інтересу дітей до природи.
Матеріал: Презентація
          Хід заняття
Вихователь. Доброго дня мої малята. Давайте з вами привітаємось
Доброго ранку небо блакитне,
доброго ранку сонце привітне,
доброго ранку в небі пташки, 
доброго ранку тобі і мені.

Пригадайте яка зараз пора року. (Весна). Вже більше сонячних днів. Скажіть весняне сонечко яке? (яскраве, тепле, променисте, добре, світле, гаряче). Сонце стало пригрівати і подивіться хто до мене залетів. (показую комаху сонечко). Ми знаємо що комашки взимку сплять. Сідайте  зручніше  і послухай історію, яка відбулась з цим  жучком взимку.
Читання казки В. Сухомлинського «Сонце і сонечко».
Восени заховалось Сонечко під корою дерева. Спить собі комашка, не страшні їй ні морози люті, ні вітри студені. Спить Сонечко, і сниться йому теплий сонячний день, легенька хмарка на блакитному небі, яскрава веселка.
Серед зими трапилась тепла сонячна днина. Тихо в лісі, вітру немає. Нагріло сонце міцну кору. Жарко стало Сонечкові. Прокинулась комашка, солодко позіхнула, визирнула з-під кори. Хотіла вже було розправити крильця й полетіти, та сонце застерегло:
  Не вилазь, Сонечку! Сховайся у свою теплу постіль. Рано тобі ще літати –  загинеш. Мої промені теплі, та мороз підступний –  уб’є тебе. Ще будуть і завірюхи, й вітри холодні, й морози тріскучі.
Сонечко послухалось доброго слова. Подихало свіжим повітрям і залізло знову в свою теплу постіль.
Бесіда:
Скажіть де заховалось сонечко восени (під корою дерева)
Що комашці снилося? (теплий сонячний день, легенька хмарка на блакитному небі, яскрава веселка)
Серед зими трапилась тепла сонячна днина і що сонечко зробило (прокинулося, позіхнуло, визирнуло)
Що сказало Сонце комашці? (Не вилазь, Сонечку! Сховайся у свою теплу постіль. Рано тобі ще літати –  загинеш).
Закінчується казка такими словами «Сонечко послухалось доброго слова. Подихало свіжим повітрям і залізло знову в свою теплу постіль. Давайте ми з вами теж подихаємо як Сонечко.
Дихальна вправа «Комашка дихає свіжим повітрям»
Ритмічна вправа «Хлопай-шльопай»
А зараз проспіваємо пісеньку жука.
жи-жи-жа
жо-жо-жу
хлоп-хлоп-шльоп
хлоп-хлоп-шльоп
жі-жі-же
хлоп-хлоп-шльоп
Повторне читання казки.
Переказ казки дітьми
Продуктивна діяльність «Сни комашки»
Я вам пропоную зайнятися незвичною справою: Намалюйте те що могло наснитися сонечку. Діти виконують  задумане с батьками.
Сонечкові наснилося (діти відповідають) батьки записують відповідь дітей.

2 комментария:

  1. Замечательная сказка, но пока дается с трудом пересказывание. Есть над чем нам работать)

    ОтветитьУдалить