Чи помічали ви, любі матусі, як ваша малеча обожнює грати з
водою: плескатися, переливати її з посудини в посудину, перевіряти предмети на
плавучість. Додайте до улюбленої забави забавний ігровий сюжет, і звичайне
купання в ванні перетвориться на корисне експериментування і сенсорний
розвиток. Вихователь Пасхалова О.В. пропонує пограти , а для цього Вам знадобляться
різні предмети, що завжди є під рукою: порожня пляшечка і пляшечка з водою( або
камінчиками), гумові іграшки (наприклад, каченя), мушлі, ложки, м’ячик чи різні
предмети з дерева (тобто, кубик, паличка з-під морозива, тощо ), лієчка.
Запропонуйте малечі пограти з качечкою у хованки, попірнати. Запитайте:
-
Яка водичка – тепла
чи холодна?
-
Яка стала качечка
після пірнання?(мокра)
-
А ручки? Чому?
Спробуйте кидати у воду предмети з різних матеріалів. Запитайте тепер:
-
Вони плавають чи
тонуть?
-
Що відбудеться,
якщо кинути порожню пляшечку?
-
А що буде, якщо її наповнити водою і занурити ?
Порівняйте, як ведуть себе камінчик і м’ячик . Чи знаєте ви, як водичка вміє
співати? Вона може крапати, як дощик, ось так: крап – крап - крап.( треба
занурити руки у воду, вийняти, щоб розглядати краплі, які стікають з пальчиків,
та кола, що утворюються на поверхні води). Поплескайте долоньками по воді й послухайте,
як вона звучить. Що ви почули?( плесь - плесь, хлюп - хлюп ). А тепер поллємо водичку з лієчки. Чуєте? Це вже
інша пісенька (промовляйте: с-с-с). Стимулюючи дитяче бажання грати, ми збагатимо їх знання про різні матеріали,
властивості предметів, розвиваємо мислення, спостережливість, дрібну моторику.
Тож грайте разом!

Комментариев нет:
Отправить комментарий