Вихователь Землянська Ю.І. пропонує своїм малюкам намалювати крашанки. Спробуйте.
Мета: Навчити дітей прийомів малювання пензлем округлих ліній та їх зафарбовувати; закріплювати назви кольору; учити правильно тримати пензлик, користуватися фарбою, водою, серветкою; розвивати пізнавальну активність, бажання поєднувати процес малювання з грою, сприяти розвитку самостійності, охайності, зосередженості; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати.
Матеріал: ½ аркуша паперу форматуА4; фарба жовтого кольору; пензлик; баночка з водою; серветка.
- Дорогі батьки розкажемо діткам казку «Курочка Ряба» під час розповіді покажемо малюнки до казки.
Задаємо такі питання;
Хто тут зображений?
Чому плаче дід і баба?
- Намалюємо
бабі й дідові багато яєчок---нехай порадуються!
- Сідайте за столик
і підготуємо наші пальчики до
роботи.
Пальчикова вправа
Один, два, три,чотири, п’ять!
(усі пальці торкаються великого.)
Вийшли пальчики гуляти.
(перебирати пальчиками по столу)
Погуляли, погуляли, іще трішки пострибали.
(Пальці « стрибають».)
Тут став дощик накрапати.
(Стукати пальцями по столу, бажано кожен по черзі.)
Стали пальчики тікати.
( «Бігти» пальцями по столу.)
-
Погляньте дітки що
в нас лежить на столі? (пензлик, папір, баночки з водою, серветка.)
-
Візьмемо пензлик
правильно трьома пальчиками .
-
Покажіть у повітрі
як ви малюєте круг, він трішки приплюснутий схожий на яєчко - це овал.
(Дорогі батьки візьміть пензлик в руки і на іншому аркуші намалюйте овал, потім зафарбуйте жовтою
фарбою.)
-
Поглянь як я малюю!
-
А тепер разом намалюємо.
(Під час малювання фарбою перевіряйте , чи правильно
дитина тримає пензлик, сидить за
столом рівно.)
-
Які гарні в нас вийшли яєчка! Тепер дід та баба не
плачуть молодці дітки!
Комментариев нет:
Отправить комментарий