Шановні батьки!
Навчання грамоти бере свій початок у дошкільному
закладі і має на меті формувати в дітей елементарні уявлення про основні
мовленнєві одиниці, а також аналітико-синтетичні вміння оперувати реченням,
словом, складом і звуками мови. Так вихователі Треус Л.П. та Масловська Г.В. пропонують серію
дидактичних ігор і вправ з грамоти.
Д\г – «Зашифруй малюнки»
Мета: розвивати вміння робити звуковий аналіз
слів, розрізняти звуки - голосні та приголосні.
Мета:
вправляти дітлахів виділяти перший і останній звуки у слові за картинкою.
Д/г «За кермом»
Мета:
закріплювати узагальнюючі значення: транспорт
– «наземний», «водний», «повітряний». Розвивати знання дітей про професії
дорослих, пов’язаних з транспортом. Вчити обгрунтовувати свою думку.
Мета: виділення місця звука в слові (початок,
середина, кінець), запам"ятовування образа букви та її звуку
Комментариев нет:
Отправить комментарий