ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ
МЕНЮ: 23.02.22. СНІДАНОК: капуста тушкована (60/80 гр.), курка по- італійськи (45/60 гр.), каша ячна в'язка (80/100 гр.), чай (120/160 гр.), хліб (30/30 гр.), яблуко (60/80 гр.) ОБІД: ікра буряково - моркв'яна (45/60 гр.), хліб (30/30 гр.), борщ український (150/200 гр.), паличка куряча (60/80гр), компот з сухофруктів (120/160 гр). ПОЛУДЕНОК: запіканка рисоо- сирна зі сметаною (115/150гр.), сік фруктовий (120/180 гр.)

суббота, 11 апреля 2020 г.

Завдання

Шановні батьки!

Навчання грамоти бере свій початок у дошкільному закладі і має на меті формувати в дітей елементарні уявлення про основні мовленнєві одиниці, а також аналітико-синтетичні вміння оперувати реченням, словом, складом і звуками мови. Так вихователі Треус Л.П. та Масловська Г.В. пропонують серію дидактичних ігор і вправ  з грамоти.

Д\г – «Зашифруй малюнки» 
Мета: розвивати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти звуки - голосні та приголосні.
 


 




 

 



 Д\г – « Який перший звук»
Мета: вправляти дітлахів виділяти перший і останній звуки у слові за картинкою.




Д/г «За кермом»
Мета:   закріплювати узагальнюючі значення: транспорт – «наземний», «водний», «повітряний». Розвивати знання дітей про професії дорослих, пов’язаних з транспортом. Вчити обгрунтовувати свою думку.



 Д\г - "Яку букву пропущено" 
Мета: виділення місця звука в слові (початок, середина, кінець), запам"ятовування образа букви та її звуку




Комментариев нет:

Отправить комментарий